آیا این بسیار جدی برای بیمار CKD با سرم کراتینین 1.68
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

 

همانطور که همه ما می دانیم که کلیه ما تابع جبرانی قوی است، بنابراین حتی آن را کمی آسیب دیده است، سطح کراتینین افزایش نمی یابد. فقط کلیوی در برخی خاصی آسیب دیده، سطح کراتینین افزایش خواهد یافت. بنابراین آن را بسیار جدی برای بیمار CKD با کراتینین سرم 1.68؟

کراتینین 1.68 بالاتر از سطح طبیعی (0.5-1.3) است، که به معنای عملکرد کلیه شما آسیب دیده است، با توجه به تعداد می دانم که شما در مرحله 2 CKD می باشد. این یک مرحله بسیار جدی است، اگر شما می توانید بیماری خود را به خوبی کنترل، شما ممکن است شانس برای تعمیر عملکرد کلیه ها آسیب دیده است. پس از آن، چه از روش درمان مناسب برای مرحله 2 CKD بیمار است؟ در بیمارستان ما، چندین درمان های مختلف برای این بیماری وجود دارد، چرا که بیمار متفاوت است وضعیت، بیماری های مختلف می کنیم و بنابراین درمان تفاوت با توجه به شرایط خود استفاده کنید. اگر شما علاقه مند در آن درمان است و یا می خواهید برای دریافت یک روش درمان مناسب، شما می توانید ما را با اطلاعات دقیق خود را از قبیل نام، سن، بیماری های تاریخ، گزارش آزمون و غیره ارسال کنید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com.

از اطلاعات فوق، ما می دانیم که کراتینین 1.68 بسیار serious.So کنید اگر شما در این وضعیت، آیا در مورد آن نگران نباشید. مهم ترین چیز برای شما می باشد برای نگه داشتن یک نگرش مثبت و به یک بیمارستان معمولی به موقع. علاوه بر این، شما باید یک برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود، شما می توانید تغذیه خود و یا پزشکان آنلاین ما به طور مستقیم مشورت، و یا پیام های در زیر، ما شما را با توصیه های بهتر در اسرع وقت پاسخ دهید.

 

آیا این بسیار جدی برای بیمار CKD با سرم کراتینین 1.68





:: برچسب‌ها: کراتینین 1 , 68، CKD، آن است که بسیار جدی برای بیمار CKD با سرم کراتینین 1 , 68 ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: